Online Vs. Offline markedsføring

Online Vs. Offline markedsføring
x753

Flere og flere siger, at det ikke længere kan betale sig med fysisk og offline markedsføring. Det behøver nødvendigvis ikke at gælde for alle virksomheder. Det afhænger meget af branchen og naturligvis også af målgruppen. Hvis man eksempelvis har en café, hvor der kommer en masse mennesker forbi dagligt på gaden, vil det give fremragende mening at have fysiske skilte, hvor der vises rabatter, priser og meget andet. Disse placeres ofte foran caféen så kunderne nemt kan aflæse dagens menu.
Har man i stedet en online forretning, så giver det naturligvis ikke specielt meget mening at annoncere med fysiske skilte – medmindre man er kreativ.

Eller hvis man skal ud til messer, hvor det er vigtigt at skille sig ud fra nogle af alle de andre stande. Her er det en god idé at gøre brug af den meget klassiske roll up. Denne kan man bruge til både at tiltrække besøgende på sin stand, men samtidig også for at reklamere for ekstraordinære tilbud eller lignende. Flere og flere bruger også denne type roll up i deres kontorer til at signalere både overfor kunder og medarbejdere, at de nu træder ind i virksomhedens domæne. Det kan være en fin måde at byde kunder velkommen, når de første gang besøger virksomheden.
Du kan se forskellige typer af roll up bannere ved at klikke her.

Hvis man vælger at gøre brug af roll ups, så kræver det, at man har en dygtig grafiker, der kan udarbejde nogle flotte stykker grafik. Det er vigtigt, at denne type grafik er udarbejdet i vektor. Det betyder, at billedet ikke bliver pixeleret, hvis det enten skaleres op eller ned. Pixeleret betyder grynede billeder. Det ser ikke pænt ud, og det kommer i særdeleshed til at se skidt ud på en stor flade. Ved at lave det som vektor, kan man senere benytte samme stykke grafik til andre formål.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *